Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J24a55n 79R34á46ž

4. 9. 2021 17:48

Až banky a pojišťovny zavedou digitalizaci do celé oblasti zákaznického servisu, zatím jen digitalizují jen své interní procesy, dá se očekávat snížení počtu jejich zaměstnanců o min. 30%, jak lze pozorovat např. v USA. A tento trend se zrychlí jakmile budou ubývat starší ročníky mezi jejich klienty a dnes ještě nepostradatelné posty nahradí umělá intigence, jako se to stalo např. u pojistných matematiků AIG.

A to nepočítám, co se stane se zaměstnanci komerčních bank, až se budou digitalizovat měny.

Finanční sektor se pro dnes tam pracující stává velmi rizikovým povoláním.

0 0
možnosti
Foto

Pamatujte si moji poučku: každá koruna, která nemá ekvivalentní hodnotu v nějakém hmotném či ideovém výstupu, je inflační.

0 0
možnosti

Tak, to už je úplně v koncích. Milion finančníků a řemeslníka neseženeš.

Komu budou radit?

1 0
možnosti

A ještě malý dodatek. Jako bývalý majitel úspěšné firmy byl si od Vás radit nenechal.A jako optimistický důachdce se Vám směju.

1 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 375x
Vystudovala právo na Masarykově univerzitě v Brně. Ve vedoucích pozicích působí přes 14 let, v oblasti financí se pak pohybuje od roku 2008. Přes 7 let se zabývala oblastí compliance ve společnosti Grant Capital a.s., která na trhu působí jako investiční zprostředkovatelská společnost. Od roku 2016 je pak zodpovědná za kompletní vedení společnosti Quaentas s.r.o., která operuje v podnikání na kapitálovém trhu.

Seznam rubrik